Sunday 5 November 2017

Online Trading Pokemon Black 2


Pok Maandag Swart weergawe 2 en Pok Maandag White weergawe 2 Pok Maandag fans, kry opgewonde vir twee ongelooflike nuwe avonture Pok Maandag Swart weergawe 2 en Pok Maandag White weergawe 2 is nou beskikbaar vir die familie Nintendo DS van stelsels. Die speletjies kan ook gespeel word in 2D op die Nintendo 3DS stelsel. Jou reis vind plaas in die streek Unova twee jaar ná die gebeure van Pok Maandag Swart weergawe en Pok Maandag Wit weergawe. Jy sal begin jou avontuur in Aspertia City, in die verre suidwestelike hoek van die streek Unova. Baie dinge het verander in die streek, insluitend 'n paar buitengewone nuwe plekke en mense vir jou om te ontdek. Plus, baie van die terugkerende karakters van Pok Maandag Swart weergawe en Pok Maandag Wit Weergawe geneem op nuwe rolle wanneer jy hulle ontmoet. Sien uit daarna om ontbloot die raaisel van Swart Kyurem of bruin Kyurem iewers in die streek Unova. Min is bekend oor hierdie raaiselagtige Pok Maandag, behalwe dat dit SA Dragon - en Ice-tipe Pok Maandag met 'n verwoestende Ice-tipe aanval selfs sterker as Zekrom se Fusion Bolt of Reshiram se Fusion Flare Pok Maandag Swart weergawe 2 en Pok Maandag Wit weergawe 2 het 'n spesiale verband met Pok Maandag Droom Radar vir die Nintendo 3DS stelsel. Die Pok mon jy kry in Pok Maandag Droom Radar kan jou Pok Maandag Swart weergawe 2 of Pok Maandag White weergawe 2 spel Kry meer inligting oor Pok Maandag Droom Radar nou gestuur word. En om jou te help met die baie Pok Maandag in die streek Unova, sien uit na Pok Dex 3D Pro. 'n ander Nintendo 3DS titel wat is op pad na die Nintendo shop. Met Pok Dex 3D Pro. jy sal inligting oor elke Pok Maandag in die Nasionale Pok Dex net wat jy nodig het om 'n meester Trainer geword het. Hier is meer oor Pok Dex 3D Pro Check uit Pokémon / BlackWhite2 vir meer inligting oor die Pok Maandag Swart weergawe 2 en Pok Maandag White weergawe 2 speletjies, in die winkels nou Jy is op die punt om 'n webwerf wat deur die Pok Maandag Company International, Inc. verlaat die Pok Maandag Company International is nie verantwoordelik vir die inhoud van enige gekoppelde webtuiste wat nie uitgevoer word deur die Pok Maandag Company International. Neem asseblief kennis dat hierdie webtuistes privaatheid beleid en sekuriteit praktyke kan verskil van die Pok Maandag Company International se standaarde. Kliek op voort om PokemonCenter, ons amptelike aanlyn winkel besoek. Die privaatheid en sekuriteit beleid verskil. Verslag Ongeskikte skerm Naam Wil jy die Pokémon personeel wat jy glo is 'n onvanpaste skerm naam onvanpaste skerm Naam Pokemon administrateurs is in kennis gestel en sal die skuilnaam vir die nakoming van die Voorwaardes hersien in kennis stel. Verslag Ongeskikte skerm Naam Jou versoek kon nie voltooi word. Probeer asseblief weer. As die probleem voortduur, kontak Customer Support. Android Polisie As jy weer in die dieselfde ouderdom as my jy liefdevol onthou die speel van die Pokémon Trading Card Game (TCG vir kort) vir ure in die middel skool. Of meer akkuraat, jy onthou kyk na al die ander kinders te speel nie, want jou ouers kon nie bekostig om 10.000 gelisensieerde stukke karton koop net so kan jy 'n blink Blastoise kry. (Dit is OK, ek het die Game Boy kleur weergawe vir middellike opwinding.) Soos dit blyk, is die Pokémon kaartspel nog rollende saam met 'n groot volgende, en nou is daar is selfs 'n aanlyn digitale weergawe. Ja, dit is 'n video game gebaseer op 'n kaart spel wat gebaseer is op 'n video game - probeer om tred te hou. Voordat nou die Pokémon Trading Card Game Online was toeganklik met kliënte vir Windows, OS X, en die iPad. Vandag Android spelers kan em almal te vang en sluit aan by die beta op die Play-winkel. Kop tot hierdie skakel. Klik 'n tester, en jy weer in. Jy sal 'n tafel moet (jammer, geen selfone uitgenooi) hardloop Android 4.0 of later om die program af te laai. Op die oomblik is die spel is 'n bietjie grof om die rante, en dit kom nie t lyk glad werk op die pixel C loop die Android N voorskou. Die aanlyn spel is 'n betroubare interpretasie van die kaart spel, insluitend een-tot-een multiplayer, card versamel, dek gebou, en die belangrikste ervaring van hulle almal, betaal vir kaartjies. In-app is aankope beskikbaar vir geldeenheid (wat gebruik word om card pakke koop) en Toernooi Kaartjies, wat gebruik kan word om spesiale aanlyn wedstryde betree met booster pakke en tekens as pryse. Let daarop dat die Pokémon Trading Card Game en die aanlyn weergawe is vervaardig deur The Pokémon Company, nie Nintendo. Lyk groot om te werk aan my G Pad 8.3 loop CM13. Dit is nie slaan 60fps animasies of enigiets, en dit val 'n paar rame, maar dit is 'n perfek speelbaar weergawe van die kaart spel. Hopelik kan hulle dit kry tot snuif met dinge soos haard plaat. Groot beta al. Bly hulle uiteindelik om te gee 'n paar Android liefde. Die Pokemon Company ignoreer Android soos die pes. Ek het by die beta, maar ek kry wanneer ek besoek die Play-winkel skakel: Ons is jammer, was die versoek URL nie gevind nie op hierdie bediener. sudo-readme. blogspot. ar / Juanma Tastzian Miskien is dit streek gesluit ek nie in staat is om dit af te laai in Argentinië nadat ek by die beta met dieselfde boodskap as jy. Kyk na my wysig. Na registrasie op pokemon webwerf so goed - ek kon die spel te installeer. . Pokemon Trading Card Game Online - Laat s speel - Deel 17: 6. 2013. Laat s speel Pokémon Trading Card Game Online Hier is ons met die Pokémon Trading Card Game Online begin ek speel hierdie speletjie, terwyl dit nog in dit is beta fases. Byna Nodeloos om te sê, was ek 'n volledige noob toe ek die eerste keer begin speel. Maar kyk hoe ver ons nou kom Ek kon nie t dit hierdie gemaak ver sonder ondersteuning van jou man se Thank you so much Baie mense vra waar ek al my virtuele kaarte van ek koop kode kaarte op eBay vir 'n baie goedkoop prys. Baie mense vra ook wat ek gebruik om te teken: Ek gebruik Fraps my Pokémon Trading Card Game spel aan te teken. Met dit, sit terug, geniet, en laat s Speel Pokémon Trading Card Game Online

No comments:

Post a Comment