Monday 6 November 2017

30 Daagse Bewegende Gemiddelde Definisie


ondertekening Reëls Jou naam en huidige woonstel adres naam en adres verhuurder of woonstel bestuurder se soos dit voorkom in die huurkontrak Re: Kennisgewing van voorneme om te ontruim Geagte Naam van eienaar of bestuurder, Hierdie brief uitmaak my geskryf Aantal dae agterkom dat jy nodig het om - Day kennis dat ek sal verlaat my woonstel te beweeg Out Datum gee. die einde van my huidige huurkontrak. Ek verlaat omdat Rede. Vir die rede hierbo, mag 'n nuwe werk, huur verhoog, ens wees As daar probleme is met die woonstel, sal jou verhuurder waarskynlik graag wou weet nie, maar wees diplomatieke-jy jou huur geskiedenis te oorweeg. Ek verwag dat my borg van $ Deposito. aan jou gegee op Deposito Datum. sal terugbetaal word ten volle, aangesien die woonstel is nog in 'n goeie toestand. Ek kan gekontak word by nuwe telefoonnommer en adres na jou Moving Dag. Running 30 dae gemiddelde Hello almal Ek het probleme om QlikView om te doen wat ek glo is waarskynlik 'n relatief maklike taak nie. Ek wil graag aan die hardloop 30 dae gemiddeld van 'n sekere uitdrukking te bereken. In hierdie geval is die gemiddelde verkope per gebruiker binne die laaste 30 dae voor 'n gegewe datum. So vir enige datum moet die gemiddelde op grond van die voorafgaande 30 dae bereken. Hier is hoe ek bereken my huidige gemiddelde verkope per gebruiker: Ek gebruik stel analise, want ek wil net die gebruikers wat 'n sekere bedrag van LoginDays tel, in hierdie geval 5. Baie dankie by voorbaat vir enige raad wat jy kan gee my. Ek leer om QlikView gebruik op die harde manier en geen hulp word opreg waardeer :-) 2903 Просмотров Метки: нет (добавить) Gemiddeld Berekening van die bewegende gemiddelde van 'n Lys Hierdie naweek het ek besluit om my hand te probeer aan 'n Scala en Clojure. Ek is vaardig met objekgeoriënteerde programmering, en so Scala was maklik om op te tel as 'n taal, maar wou om te probeer om funksionele programmering. Dit is hier waar dit moeilik het. Ek kan net nie lyk om my kop te kry in 'n modus van die skryf funksies. As 'n kenner funksionele programmeerder, hoe kan jy 'n probleem te benader? As 'n lys van waardes en 'n bepaalde tydperk van opsomming, hoe sou jy 'n nuwe lys van die eenvoudige bewegende gemiddelde van die lys te genereer? Byvoorbeeld: Gegewe die lys waardes (2.0, 4.0, 7.0, 6.0, 3.0, 8.0, 12.0, 9.0, 4.0, 1.0), en die tydperk 4, moet die funksie terugkeer: (0.0, 0.0, 0.0, 4.75, 5.0, 6.0, 7.25, 8.0, 8.25, 6.5) Na 'n dag mulling dit verby, die beste wat ek kon kom met in Scala was hierdie: Ek weet dit is verskriklik ondoeltreffend, Ek sal veel eerder iets te doen soos: Nou wat sou maklik gedoen word in 'n noodsaaklik styl, maar ek kan nie vir die lewe van my uitwerk hoe om uit te druk wat funksioneel.

No comments:

Post a Comment