Saturday 5 August 2017

Trading Strategie Condor


Opsies handel met die strykyster Condor meeste beleggings gedoen word met die verwagting dat die prys sal styg. Sommige is gemaak met die verwagting dat die prys af sal beweeg. Ongelukkig is dit dikwels die geval dat die prys kom nie t doen 'n hele klomp van die beweging nie. Wouldn t lekker wees as jy geld kan maak wanneer die markte t Wel didn beweeg, kan jy. Dit is die skoonheid van opsies. en meer spesifiek van die strategie bekend as die yster Condor. Hoe om Take Off Yster CONDORS klink ingewikkeld, en hulle doen 'n tyd neem om te leer, maar hulle is 'n goeie manier om konsekwent wins maak. Trouens, 'n paar baie winsgewende handelaars uitsluitlik gebruik yster CONDORS. So, wat is 'n yster Condor Daar is twee maniere om daarna te kyk. Die eerste is 'n paar van die droes. 'n kort en een lang, by die buitenste stakings. Die ander manier om daarna te kyk is soos twee krediet versprei. 'n oproep krediet verspreiding bo die mark en 'n put krediet verspreiding onder die mark. Dit is hierdie twee vleuels wat die yster Condor sy naam te gee. Dit kan nogal ver van waar die mark is nou geplaas word, maar die streng definisie behels agtereenvolgende staking pryse. Sien: Opsie Spreads Strategieë n krediet verspreiding is in wese 'n opsie - selling strategie. Verkoop opsies kan beleggers om voordeel te trek van die tyd premie en geïmpliseer wisselvalligheid wat inherent in opsies is. Die krediet verspreiding is geskep deur die aankoop van 'n opsie ver buite-die-geld en verkoop van 'n nader, duurder opsie. Dit skep die krediet, met die hoop dat beide opsies verval waardeloos, sodat jy dit krediet te hou. Solank as wat die onderliggende nie kruisie oor die trefprys van die nader opsie, kry jy die volle krediet te hou. Met die S P 500 op 1270, kan 'n mens die September 1340 koopopsie (swart kol onder punt 4 op die bogenoemde grafiek) te koop vir 2,20, en verkoop die September 1325 bel (swart kolletjie bo punt 3) 4.20. Dit sou 'n krediet van 2 produseer in jou rekening. Hierdie transaksie verg 'n onderhoud marge. Jou makelaar sal vra net dat jy kontant of sekuriteite in jou rekening gelyk aan die verskil tussen die stakings minus die krediet wat jy ontvang het. In ons voorbeeld, sou dit 1300 vir elke verspreiding. As die mark sluit in September onder 1325, jy die 200 krediet hou vir 'n 15 terugkeer. Om die volle yster Condor skep, al wat jy hoef te doen is voeg die krediet sit versprei in 'n soortgelyke wyse. Koop die September 1185 beklee (swart kol onder punt 1) vir 5,50, en verkoop die September 1200 (swart kolletjie bo punt 2) vir 6,50 vir 'n ander 1 van krediet. Hier is die vereiste onderhoud is 1400 met die 100 krediet (vir elke verspreiding). Nou het jy 'n yster Condor. As die mark bly tussen 1200 en 1325, sal jy jou volle krediet, wat nou 300 sal die vereiste die 2700 wees hou. Jou potensiële opbrengs is 11.1 vir minder as twee maande Omdat dit nie tans aan die Securities and Exchange Commission se (SEC) streng definisie van 'n yster Condor, sal daar van jou verwag word om die marge aan beide kante het. As jy agtereenvolgende stakings gebruik, sal jy net marge hou aan die een kant, maar dit verlaag duidelik die waarskynlikheid van sukses. Wenke vir 'n gladde Flight Daar is 'n hele paar dinge in gedagte te hou wanneer die gebruik van hierdie strategie. Die eerste is om te hou met die indeks opsies. Hulle bied genoeg geïmpliseer wisselvalligheid om 'n lekker wins te maak, maar hulle don t die werklike wisselvalligheid wat baie vinnig kan uit te wis jou rekening. Maar daar is nog 'n ding wat jy moet kyk uit vir: jy moet nooit 'n volledige verlies op 'n yster Condor. As jy reeds aandag en is goed in wiskunde, sal jy al agtergekom het dat jou potensiële verlies is veel hoër is as jou potensiaal gewin. Dit is omdat die waarskynlikheid dat jy korrek is, is baie hoog. In die voorbeeld hierbo, is dit meer as 80 aan beide kante (met behulp van delta as 'n waarskynlikheid aanduiding dat die mark nie sal sluit verder as dié staking pryse). Om te verhoed dat 'n volle verlies, as die mark doen wat dit normaalweg doen en handel dryf in 'n reeks, dan Don jy t nodig het om iets te doen en jy kan nie toelaat dat die hele posisie verval waardeloos. In hierdie geval, jy kry om jou volle krediet te hou. Maar, as die mark sterk beweeg in een of ander rigting en benaderings of breek deur middel van een van jou stakings, dan moet jy die ander kant van die posisie te verlaat. Die voorkoms van 'n stamperige Landing Daar is baie maniere uit die een kant van 'n yster Condor te kry. Een daarvan is om eenvoudig te verkoop daardie spesifieke krediet verspreiding en hou die ander kant. Nog is uit die hele yster Condor te kry. Dit sal afhang van hoe lank jy verlaat het tot die verstryking. Jy kan ook rol die verloorkant om 'n verdere buite-die-geld staking. Daar is baie moontlikhede hier, en die ware kuns van die yster Condor lê in die risikobestuur. As jy goed kan doen aan hierdie kant, jy het 'n strategie wat waarskynlikheid, opsie tyd premie verkoop en geïmpliseer wisselvalligheid sit aan jou kant. Laat s gebruik nog 'n voorbeeld. Met die RUT by ongeveer 697, kan jy op die volgende yster Condor sit Koop September RUT 770 oproep vir 2,75 Sell RUT September 760 oproep vir 4,05 Koop September RUT 620 sit vir 4,80 Sell RUT September 630 sit vir 5,90 Die totale krediet is 2,40 met 'n onderhoud vereiste van 17,60. Dit is 'n potensiële wins van meer as 13 met 'n 85 waarskynlikheid van sukses (weer gebaseer op die delta). Die bottom line die yster Condor opsie strategie is een van die beste maniere om 'n opsie handelaar om voordeel te trek uit 'n onbeduidende beweging in die prys van 'n onderliggende bate. Baie handelaars is van mening dat 'n groot skuif opwaarts of afwaarts wat nodig is vir hulle 'n wins te maak, maar as jy vyf geleer uit die bogenoemde strategie, aantreklike winste is moontlik wanneer die prys van die bate nie regtig ver beweeg. Die struktuur van hierdie strategie kan verwarrend lyk op die eerste, en daarom is dit hoofsaaklik gebruik word deur ervare handelaars, maar Don t laat die ingewikkelde struktuur intimideer jy weg van leer meer oor hierdie kragtige handel metode. Let wel: die dieselfde posisie vasgestel kan word met behulp van wan. Die wins / verlies nie bo nie faktor in kommissies, rente, of belasting oorwegings. In hierdie geval, is die maksimum wins behaal by verstryking met die voorraad tussen 75 en 80. Op 75, die 75, 80 en 85 oproepe sal waardeloos verval en die 70 oproepe sou 500. So werd wees, sou jy jou maksimum wins te maak 400 (500-100 aanvanklike debietorder). Tussen 75 en 80, die verlies op die kort 75 oproepe is meer as geneutraliseer deur die 70 oproepe. Sedert die 80 en 85 oproepe weer waardeloos sou verval, die waarde by verstryking is dieselfde as die waarde van die 70/75 bul oproep verspreiding (5). Teen enige prys bo 85 of onder 70, sal jy die maksimum verlies van 100. ervaar As jy hou van die idee agter die Condor, wees seker dat jy check lang skoenlappers en kort skoenlappers. Dit kan vergelyk strategieë, afhangende van jou doelwitte. Meer oor ons check ons ​​uit Produkte Wat ons bied sekuriteit's didn t kry wat jy nodig Laat ons weet. Makelaarsloon Produkte: Nie FDIC-verseker kan verloor Waarde optionsXpress, Inc. maak geen belegging aanbevelings en maak nie voorsiening finansiële, belasting of regsadvies. Inhoud en gereedskap word vir opvoedkundige en inligting doeleindes. Enige stock, opsies, of futures simbole vertoon is slegs vir illustratiewe doeleindes en is nie bedoel om 'n aanbeveling aan 'n bepaalde sekuriteit te koop of te verkoop uit te beeld. Produkte en dienste wat bedoel is vir VS kliënte en mag nie beskikbaar of aangebied in ander jurisdiksies wees. Aanlyn handel het inherente risiko. Stelsel reaksie en toegang tye wat kan wissel as gevolg van marktoestande, prestasie-stelsel, volume en ander faktore. Opsies en termynkontrakte behels risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Lees Eienskappe en risiko's van gestandaardiseerde Options en Risiko-Openbaringsverklaring vir termynkontrakte en opsies op ons webwerf, voor aansoek te doen vir 'n rekening, ook beskikbaar deur te bel 888.280.8020 of 312.629.5455. 'N belegger moet hierdie en addisionele risiko's voordat handel te verstaan. Veelvuldige been opsies strategieë sal verskeie kommissies betrek. Charles Schwab Co Inc (lid SIPC) (Schwab) en optionsXpress, Inc. (lid SIPC) (optionsXpress). Deposito en uitleen produkte en dienste word aangebied deur Charles Schwab Bank, lid FDIC en 'n gelyke Behuising Lener (Schwab Bank). 2016 optionsXpress, Inc. Alle regte voorbehou. Lid SIPC. Welkom by my website - Index kredietspreidings en Yster Condor Trading My doel is om relevante kommentaar op onderwerpe van opsies te belê en risikobestuur te voorsien in 'n formaat wat maklik is om te verstaan ​​en tot nadenke stem. Ek is 'n aktiewe handelaar van opsie krediet versprei op die SPX, NDX en RUT breëbasis voorraad indekse en die verkenners uitgestuur en QQQQ, DIA en IWM ETF indekse. My doel is om 'n baie veilige Yster Condor handel maandelikse voltooi. Ek bied 'n raadgewende diens aan intekenare wat wil opsie kredietspreidings handel en Yster Condor handel dryf met my. Ek is baie konserwatief en gee net in ambagte wat 'n baie hoë waarskynlikheid dat hulle winsgewend is. My doel is om dit maklik en veilig vir jou om jou rykdom te bou met behulp van die krag van krediet uitbrei opsies maak. Ek wil jou help om te verhoed dat die pynlike foute mees begin handelaars (en baie ervare handelaars) te maak. Jy verwerk net my ambagte 'n baie konsekwent maandelikse opbrengs wil verdien. Ek weet wanneer jy probeer my diens, jy is waarom ek wil hê jy moet probeer om dit heeltemal gratis vir 60 dae. Net teken vir my diens en jy sal onmiddellik al my aktiewe ambagte ontvang. Jy kan begin belê dadelik, of net volg my ambagte op papier vir 60 dae. As jy nie daarvan oortuig hierdie Trading Strategie is die veiligste, maklikste manier om welvaart te bou, net vir my sê wat jy wil om te kanselleer, en jy gewen het t gehef word 'n sent. Terwyl ek jou wys hoe om konsekwent maandelikse wins te maak met opsies, ek leer jy ook iets meer belangrik. En dit is hoe om jou geld doeltreffend te bestuur, sodat wanneer 'n handelsmerk is op die spel, is jou verliese tot 'n absolute minimum beperk. Kontak my gerus en ek sal u voorbeelde van onlangse transaksies te stuur. Ek antwoord onmiddellik na al my e-pos as ek by my kantoor rekenaar of met behulp van my laptop. As ek weg van toegang tot die Internet Ek belowe om te antwoord binne 12 uur. My raadgewende diens is uniek in 3 maniere 1) Jy kan my diens probeer vir 60 dae. of 2 vol maande, voordat enige ledegeld betaal. Ek stel voor dat jy papier handel almal handel waarskuwings die ek e-pos en pos aan die lede bladsy tydens hierdie verhoor. Indien u enige vrae oor hoe om hierdie bedrywe te verwerk ek wil hê jy moet vir my 'n e-pos te stuur. Ek sal my bes doen om jou te help, insluitend die stuur van jou 'n flits film met klank instruksies illustreer die tipe handel of ambagte met bevraagteken. Klik hier om 'n flits film te speel. 2) En as jy voel jy 'n bietjie meer tyd nodig het om my diens net probeer stuur vir my 'n e-pos en ek sal jou verhoor uit te brei 'n bykomende 60 dae, of hoe lank dit neem. Ek wil elke nuwe intekenaar om te weet presies wat hulle doen voordat hulle begin handel krediet versprei en Yster Condors te lewe met hul eie fondse. 3) Ek vergoed al ledegeld as ek 'n verloorspan maand. Dit sal 'n rare verskynsel, want al my ambagte geïmplementeer met 'n baie streng risikobestuur strategieë. Voordele van my diens, Krediet Smeer Trading en Yster Condors My krediet transaksies het 'n 80-90 kans verval waardeloos wanneer gevul. Winste gerealiseer in bul, beer en sywaarts markte. 1 Yster Condor kredietspreiding Handel elke maand. 'N yster Condor handel bestaan ​​uit 2 kredietspreiding Trades op dieselfde indeks, 'n Bull Sit Krediet Smeer 'n beer Call Krediet te versprei. Soms sal ek beide verspreiding bestellings uit te voer op dieselfde tyd vir 'n indeks. Dit voltooi onmiddellik 'n Yster Condor handel. Ander kere wat ek sal óf die Plaas Bull of Bear Call kredietspreiding handel eerste uit te voer en dan volg 'n paar dae, of een week later, met die ander handel om 'n yster Condor voltooi. Elke naweek het ek sal e-pos en pos aan die lede Page 'n update oor al die oop ambagte en kommentaar op my handel planne vir die volgende week. Klik hier om te sien wat 'n werklike handel waarskuwing en orde kaartjie lyk. Klik hier om 'n onlangse Weekly Update wat per e-pos en gepos word aan die lede Page elke naweek sien. Die meerderheid van die tyd wat ons net ons handel te maak, versamel ons krediet en wag vir die volgende maand. Dit is nie 'n dag handel stelsel. Daar is geen rede om te monitor die mark en jou aktiewe ambagte heeldag voor die rekenaar skerm. In werklikheid is dit is regtig 'n baie vervelige handel stelsel. Papier handel is die beste manier om hierdie opsie strategie leer. Dit is alles gratis met CBOE se virtuele handel stelsel en my 60 dae proef. In Februarie 2007 het ek begin die skep van Flash movie lêers vir nuwe intekenaars. Hierdie film lêers illustreer die stappe om te kies en te dien krediet verspreiding ambagte. Dit is die uiteindelike hulpmiddel wat ek hoop sal meer as voldoen aan die behoeftes van nuwe intekenare wat nog nooit verhandel opsie krediet versprei en Yster Condors. Die SPX, NDX en RUT indekse en verkenners uitgestuur en QQQQ en IWM ETF se indekse is nie onderhewig aan dieselfde wilde swaaie as individuele aandele. Met 'n yster Condor ambagte kry jy dubbel die krediet, maar jy het net die een kant van die handel wat marge vereis. Jou handel kapitaal word slegs gebruik om vereistes marge ondersteun. Die meeste opsie makelaars toelaat dat jy jou handel kapitaal te belê en gebruik dit as kollateraal vir verspreiding handel. Op hierdie manier kan jy 2 keer terug met dieselfde kapitaal verdien. Oktober 2003 Die eerste 10 maande van 2013 het ons 2012 sukses verdien 3 maandelikse voortgegaan. Sien die blad Prestasie vir die maandelikse besonderhede. Die Doelwitte Verdien konsekwent kontantwinste maand na maand gemiddeld ten minste 3 (2 -5) netto maandelikse opbrengs. Dit is 'n 36 geannualiseerde opbrengs. Verdien hierdie winste in bul en beermarkte. Bied die beste diens moontlik te maak. Maak elke intekenaar voel soos die enigste intekenaar. Help intekenaars te bereik die doel van finansiële vryheid. Opsie Trading Trading Options is maklik en verg baie min moeite en opvolg. Ek sal e-pos en pos op die lede bladsy updates op elke oop handel oor die hele hoewe tydperk. Lees asseblief die vrae is versigtig en kontak my gerus met enige vrae wat jy het oor handel krediet versprei en Yster Condors. Die bestuur van risiko vir die geheim van hierdie opsie handel strategie is die bestuur van risiko. Wanneer iemand ly 'n groot verlies, dan sal hulle nie die risiko korrek te bestuur. As jy risiko nie doeltreffend kan bestuur, dan kan jy nie hierdie of enige ander strategie effektief te handel. Indeks opsies wat in 1981, indeks opsies is opsies waarvan onderliggende is nie 'n enkele voorraad, maar 'n indeks wat bestaan ​​uit baie aandele. Indeks oproepe en wan toelaat dat beleggers blootstelling aan die hele mark of spesifieke segmente van die mark te kry met 'n enkele handel besluit en dikwels deur middel van 'n transaksie. Die verkryging van die dieselfde vlak van diversifikasie met behulp van individuele aandele of individuele aandele-opsies vereis talle transaksies en gevolglik stadiger besluitneming en hoër koste. Webwerf en adviesdiens ek begin hierdie webwerf en raadgewende diens na jare van handel krediet versprei op my eie rekeninge. Omdat ek nou 'n voltydse handelaar, sou ek betree dieselfde ambagte ongeag van hierdie webwerf. Maar na jare van my eie sukses, het ek besluit om te probeer om ander te help finansiële vryheid op hul eie te kry terwyl hulle hopelik opvoeding langs die pad. Daar is 'n aantal ander plekke wat skop uit ton van aanbevelings elke maand, maar nooit self eintlik betree die ambagte. Dit is waarom ek bied 'n gratis 60 dae proef en selfs my rekord plaas dat jy die verskil in my site te sien. ETF Opsie Trading My ETF adviesdiens ambagte Yster Condors op die Exchange Trades Fondse (ETF's) uitsluitlik. Ek beperk hierdie diens tot 100 intekenaars. Oor die jare het ek is gevra om maandelikse ambagte verdien 8 tot 10 te voorsien. Dit is moontlik met behulp van ETF s indeksfondse maar die nadeel is hierdie Yster Condors dra meer risiko en moet meer gereeld aangepas word. Indeks uitbrei opsies Trading 2006 Alle regte voorbehou

No comments:

Post a Comment