Monday 7 August 2017

Forex Trading For A Living Book


Forex Blog Book Review: Handel vir 'n lewe deur dr Alexander Elder April 10, 2012 (Laaste opgedateer op 21 Mei 2012) deur Andriy Moraru ek se eerste boek. Die eerste ding wat my 'n negatiewe indruk was die prys is 'n goeie boek, moet ek sê dat die oorvloed van die verouderde inligting blyk te wees 'n groot nadeel wees. So, wat sal jy leer uit hierdie boek 'n Hele klomp in terme van die algemene handel sielkunde en markgedrag, iets oor geldbestuur en tegniese aanwysers, en amper niks oor moderne forex tegnieke. Die skrywer van Trading vir 'n lewe maak die volgende punte in die boek: sielkunde is die sleutel tot begrip van hoe die mark werk en om te verduidelik die gedrag van die skare van bulle en bere. Trading is 'n minus-som spel in teenstelling met nul-som. wat baie handelaars verkies om te glo in. Dit beteken dat jou handel strategie moet die kommissie, versprei en glip van 'n makelaar te klop en het nog 'n voorsprong winsgewend te wees. Trading is hard en moeilik. Daar is geen maklike geld in die finansiële markte: die mark is nie jou ma. Dit bestaan ​​uit moeilike manne en vroue wat kyk na maniere om geld weg te neem van jou in plaas van gietende melk in jou mond. Verloor in die handel is sielkundig baie soortgelyk aan alkohol verslawing en dus kan behandel word met 'n soortgelyke metodes. Suksesvolle handel is gebaseer op drie pilare: dissipline, geld bestuur en die vermoë om balans te vind tussen bulle en bere te kry. Ouderling gee gedetailleerde beskrywings en verduidelikings van baie tegniese aanwysers, soos: bewegende gemiddeldes, MACD, directional stelsel, nuwe hoë-nuwe lae-indeks, ens Deel is baie belangrik in die markte waar dit bekend is. Dit is ook nuttig om wat handelaars weet. Die outeur stel ook twee aanwysers ontwikkel deur homself Elder Ray en Force indeks. Drie skerm (met behulp van drie tydsraamwerke) word aanbeveel as 'n algemene handel metode. Verloorders dikwels om hul verlore posisies, bang om hulle te sluit, in die hoop om 'n ommekeer. Nie eens 'n groot geld bestuur tegniek kan 'n verlore stelsel (een met 'n negatiewe verwagting) te red, maar swak geldbestuur praktyke kan selfs groot handel stelsel seermaak. Terwyl ek didn s beslis die moeite werd om jou tyd om dit te lees. Ek wil graag wys op die volgende voordele van Trading vir 'n lewe: Die dele oor sielkunde is volmaak. Ouderling is 'n goeie psigiater en hy dit regkry om op te vang en baie goed verduidelik die sielkundige deel van finansiële handel. Die skrywer praat die waarheid oor die verlies, wen, mislukkings en sukses. Trading is moeilik, maar word beskou as 'n El Dorado deur die newbie handelaars. As jy wonder hoe die basiese mark aanwysers werk, sal hierdie boek 'n uitstekende verduideliking om hulle te dien. Die boek sal ook leer jy 'n paar volledige handel stelsel wat aangepas kan word om behoeftes feitlik enige handelaar se en byna enige mark. Die boek is geskryf in 'n eenvoudige taal en kom nie t veel van die vorige handel ervaring vir begrip vereis. Ten spyte van die genoemde voordele, hierdie boek isn s, want daar is min maar sterk nadele daarin: Die grootste nadeel is dat dit baie baie verouderd. Dit is gepubliseer in 1993, maar dit het die skrywer twee en 'n half jaar om dit te skryf, so dit is ongeveer 20 jaar oud. Om jou te help verstaan ​​hoe oud dit is, ek noem net dat die skrywer maak gebruik van twee bladsye van die teks 'n leser te oorreed om rekenaars te gebruik in tegniese ontleding. Dit het min te doen met die Forex mark, maar dat sal lees sal die geldeenheid termynmark, wat kry net twee of drie noem in die boek wees. Alexander Elder lyk sterk bevooroordeeld wees teen die outomatiese handel stelsels en sê dat hulle don t werk, maar, soos ons dit ken, hoë-frekwensie handel is baie winsgewend vir baie instellings en HFT is slegs moontlik met behulp van die outomatiese handel stelsels. Daar is twee belangrike feitelike foute wat my oog in die boek gevang. Die eerste een is in die handel reëls deel van die hoofstuk trendlines: s soos die gebruik van jou liggaam temperatuur te stop-verlies te bereken. Dit lyk vir alles wat ek wou om jou te vertel oor die boek Trading vir 'n lewe deur Alexander Elder wees. As jy een van 'n vriend kan leen of koop 'n gebruikte een vir 10 20, gaan voort en doen dit. Spandeer sy volle huidige prys is 'n slegte handel. Vermy slegte ambagte :-). As jy enige vrae, kommentaar of menings oor Trading vir 'n lewe deur dr Alexander Elder, voel asseblief vry om hulle te plaas met die onderstaande kommentaar vorm. Boek Gesoek: Trading vir 'n lewe geword Mei 2005 Status: Lid 946 Posts Trading vir 'n lewe is die enigste handel boek wat ek gelees het vyf en het nog nooit rede om enige ander lees gevoel. Dit maak ploeteraars in sommige voorraad spesifieke dinge, maar die handel physchology is die beste. My persoonlike gevoel is dat die lees van 'n menigte van verskillende boeke doen niks beter as die lees van 'n uitstekende boek. Ek het dit op klank boek en het sowat 20 keer deur geluister na dit. Hierdie boek, as dit toegelaat word om dit deeglik en basies jouself absorbeer, sal jou handel te verander vir die beter. Ek kan t sê genoeg daaroor. Ek is seker daar is 'n paar ander fyn boeke daar buite, maar my handel baat die meeste deur dr Elder. Kapitaalbehoud is die sleutel tot langtermyn rykdom opgaar geword Januarie 2006 Status: Pips Ahoy 1132 Posts Trading vir 'n lewe is die enigste handel boek wat ek gelees het vyf en het nog nooit rede om enige ander lees gevoel. Ek het dit op klank boek en het sowat 20 keer deur geluister na dit. Hi MB, thx vir die punt op die klank boek, my kopie is op dit se manier van Amazon. Soos ek m 'n produktiewe leser, ek hadn t gedink gryp die klank-CD. Ek kan dit speel in my kussing spreker. -) En dubbel plig, sal my vrou dit ook geniet sedert sy eerder sou luister na my 'n boek te lees hardop en ons dikwels deel tyd saam te doen (sy is 'n klank-leerder, terwyl ek m 'n visuele een). Trading vir 'n lewe deur Alexander Elder 5 Maart 2008, 16:05 Trading vir 'n lewe is 'n eerste finansiële handel boek van die prominente handel skrywer en onderwyser Alexander Elder. Dit toon die mees algemene foute wat gemaak versuim om te erken en korrek in hul style en wat verhoed dat hulle finansieel onafhanklik te word. Handel vir 'n lewe toon al die voordele van 'n handelaar wat maak hulle geld, tyd en 'n geloof te verloor in 'n beter finansiële toekoms. Geen vorige handel ervaring of kennis wat nodig is om te lees en te verstaan ​​hierdie boek. Hier vind u die resensies van die boek kan lees en ook jou eie resensie te dien oor die handel vir 'n lewe deur Alexander Elder. 6 Review T-M: Handel vir 'n lewe is 'n briljante en goed geskrewe boek. Die deel wat lyste Na die begrip van die mark sielkunde en sentiment synde die hoof motiverende faktore wat lei tot tegniese ontleding was in my oë, die mees onmisbare deel van hierdie boek. Dit verduidelik dat die waarde van die bates is al die mark is oor en verskillende handelaars gebruik verskillende tegniese aanwysers aan om in die prys en volume data te interpreteer. Ek verkies die meer fundamentele metodes van analise, maar ek was uitgelok deur 'n vriend om hierdie boek te lees en ek het gevind dat die redes agter die tegniese uiters geldig. Interpretasie en integrasie van hierdie metodes in jou voorkeur handel stelsel is nog 'n belangrike idee die boek gee. As jy meer te belê in waardes dan die toegang tot die mark en uitgang strategieë wat jy in diens en jou risiko tegnieke vermindering kon iets anders eerder as tegniese wees. Ek het gedink oor die verskillende handel strategieë en ontleding van die ooreenkomste tussen hulle uiters interessante. Ouderling, 'n psigiater van beroep wat verkies om handel te dryf vir 'n lewe, bied talle tegniese aanwysers soos kaarte en kandelaars en uiteindelik gee die leser 'n insig in sy eie metode van die saak. Terminator: Dit is 'n meesleurende stuk literatuur. wonderlik geskryf, het dit het om te wees in jou besit as jy betrokke is in die handel of selfs van plan is om dit te doen in die toekoms. Ek het hierdie boek 'n ruk terug saam met kom dan in my Trading Kamer en Inskrywings en uitgange ook geskryf deur Dr. ouderling. Ek kon nie t kry myself om hierdie boek neer te sit en elke oomblik Ek het vry Ek wil dit weer af te haal. Ek klaar minder as twee dae en net t kon nie ophou myself uit die begin van die volgende boek, kom dan in my Trading Kamer. Na die lees van sowat 100 bladsye sou ek sê dit is nie baie anders as Trading vir 'n lewe, maar die ervaring van die lees van die eerste boek was pure plesier. Dit was maklik om te lees, te ontleed en te interpreteer. Voor die lees van hierdie boek wat ek voel ek meer as wat ek nodig het om te weet oor TA geweet, maar ek kon nie t het selfs die bedrag Dr. Elder sal toevoeg tot my kennis verbeel. Die afdeling oor handelaars sielkunde is wonderlik geskryf en waarskynlik die beste werk in die veld. Hy het ook genoem die Drie skerm metode wat hy in diens ook en ek het gevoel dit sal 'n waardevolle toevoeging tot iemand se handel filosofie wees. Jy moet hierdie boek Polis lees: Ou s boek is goed net as jy 'n nuweling in die gebied van die handel. Dit sal u voorsien met 'n goeie manier om tegniese ontleding onderneem. Sodra jy hierdie lees, moet jy begin verken die mark tendense individueel en trek jou eie gevolgtrekkings. Ouderling praat oor die handel stelsel hy het al met behulp van maar testers het bevestig dat dit nie in die praktiese mark. Hy het 'n baie klassieke vooruitsigte teenoor handel. Jy moet hierdie boek lees net vir plesier, want dit het niks meer om te bied. Gee dit weg na die lees. Lemon: Die meeste beginner handelaars het geen idee oor wat om te verwag, maar nog steeds hulle glo hulle sal die mark vooruit gehardloop, vinniger. Ouderling sê dit in so min woorde moontlik dat die mark is gevul met meer ervare handelaars wat meer ontwikkel metodes, 'n beter vorm handel mentaliteit en beter tegnieke van geld en risikobestuur. 'N newbie handelaar is soos 'n beginner gholfspeler speel sy eerste toernooi. Jy don t regtig verwag dat hy wen. Hy kon, maar dit sal in teen alle verwagtinge in. Net so, as jy 'n amateur handelaar en haal hierdie boek dan verhoog jy jou kanse om so gou as moontlik te klop die mark. Dit is inderdaad kos 'n bietjie meer as die ander boeke maar dit is goed jou geld werd. Dit gee jou wonderlike raad en uiters nuttige wenke. Jy kan maklik sê dat Ouderling is 'n psigiater toe hy praat oor die sielkunde van 'n handelaar en hoe die meeste handelaars te bring oor hul eie ondergang. As jy op die punt om handel te begin, wag totdat jy klaar is met die lees van hierdie boek. As jy reeds begin, neem 'n breek, lees hierdie boek en kom terug Terry: Hierdie boek sal die meeste in insiggewend wees vir die nuwe klas van handelaars. Die skrywer gee die leser 'n baie goeie inleiding tot die verskillende metodes van tegniese ontleding, tendense, kartering patrone en 'n paar gewilde aanwysers soos MACD, momentum, Stochastics, RSI ens Terselfdertyd, doesn hy t gee meer inligting as wat die gebruiker kan hanteer. Om die newbie opsy, ouderling sluit ook 'n baie inligting vir die ervare handelaar. Die handelaars wat in die mark gewees het vir 'n lang tyd en het besef dat daar iets ontbreek in hul handel metodes kan nie tot voordeel van 'n baie (hy sê dit is nie raadsaam om jou strategie te verander op hierdie stadium), maar moet die boek tog lees . Hy het 'n briljante hoofstuk oor risikobestuur geskryf. Hy wys ook daarop die verskille in die metodologie wat gevolg word deur 'n wen en 'n verlore handelaar. Hy vertel die belangrikheid van goeie gehalte handel. Hy skryf herhaaldelik dat die handelaar t shouldn vergeet van die transaksie wanneer die posisie is gesluit. Daar is baie om te leer uit elke winsgewende sowel as verliesmakende bedryf. Dit is hierdie analise wat jou sal help verbeter. Die taal wat gebruik word, is ook baie bondig. Een ding wat ek nie hou nie is die prys van die boek. Dit is duidelik waarom ek hierdie boek het vier sterre in plaas van vyf. 'N Groot inleiding vir beginners in die gebied. Ouderling dek die gebied van aanwysers goed, en vestig paar vertroue deur die insluiting van die werklike ambagte van hes biblioteek. Die sielkunde ek gevind op my eerste lesing frustrerend wees, voel ek dit afgelei van t 'n handels boek lees sonder 'n hoofstuk oor die sielkunde. Geskryf in 'n baie geen nonsens saak, wat beginners intimiderend kan vind, sy beslis het my ingesteldheid in om gefokus, en aanvaar dat handel is baie ernstig, met die werklike verliese. Ek dink dat sy 'n goeie begin vir beginners, maar ek het vind ek moes opkyk webwerwe vir 'n paar verduidelikings vir die meganika agter 'n paar aanwysers. Laat 'n resensie oor Trading Forex (soos enige ander finansiële handel aktiwiteit) kan baie riskant wees. Handel met marge is selfs meer riskant. Bereid wees om die moontlike verliese en ander gevare van die mark, s dit aanbeveel om die Forex boeke geskryf deur professionele mense en aanbeveel deur die suksesvolle handelaars lees. Forex boeke op hierdie terrein kan aansienlik verbeter jou kanse om te floreer uit valuta handel en om die algemene foute wat opgeblaas duisende rekeninge te vermy. Don t vergeet om die Forex boekresensies te lees voordat hulle koop en asseblief, laat jou eie resensie nadat jy die boek lees. Lees eers die handel volgende kategorieë Ons Vriende Meta

No comments:

Post a Comment